Påbörja gratis provperiod

Säkerhetstips för lösenord:

  • använd minst 6 tecken
  • blanda bokstäver och nummer
  • blanda små och stora bokstäver
  • använd specialtecken (ex. @)

Company news

  • ”I’ve seen the workflow builder in action, and it is one of the more impressive click-and-drag interfaces on offer, yet it is extremely easy to use.”
    Read more...
  • ”As veterans in the business, they made marketing automation accessible to different business needs, even giving you real analytics about each campaign and their responsive automated follow up is one of the smartest things you’ll see.”
    Read more...
  • ”A Multicultural Company Bonds Over a Passion for Customer Care & Innovative Products.”
    Read more...
  • ”GetResponse can help a business test what works when contacting customers through email. Optimizely can aid a company with A/B testing of its website-landing pages and other pages.”
    Read more...
  • ”As email marketing changes, GetResponse is ready with tools to take advantage of technological breakthroughs.”
    Read more...
  • ”GetResponse is one of the best email marketing services available today which comes with a whole pack of features to get you on the way.”
    Read more...
  • ”There are tons of different email platforms that you can use, but I find GetResponse to be one of the best out there.”
    Read more...
  • ”GetResponse offers a user-friendly e-mail marketing platform, e-mail analytics, automation, and list import tools.”
    Read more...
  • ”GetResponse recently combed through a whopping 21 million messages to trawl for patterns that can help business owners better time their e-mails.”
    Read more...
  • ”Using email automation with a service like GetResponse to follow up with prospective customers, send birthday promotions, remind people of an abandoned shopping cart, conduct post-purchase surveys, etc. can help you build stronger relationships with your customers.”
    Read more...
  • ”Adopt an integrated email tool like GetResponse’s auto-responder to configure triggers that make sense to your brand, schedule your message cycles, and template out what you want to say in each of them.”
    Read more...
  • ”GetResponse is best known as an e-mail solutions provider, but GetResponse also provides landing page software.”
    Read more...
  • "GetResponse som levererar tjänster för e-postmarknadsföring skiljer sig från konkurrenterna på ett ganska unikt och användarinriktat sätt – bilder."
    Read more...
  • "En annan undersökning från GetResponse kom fram till att e-postmeddelanden med ett alternativ för social spridning genererar
    30 % högre genomklickningsfrekvenser än meddelanden som saknar dessa funktioner."
    Read more...
  • "GetResponse gick i dag ut med att de utvecklat ett verktyg för att segmentera listor som kan användas tillsammans med deras produkter för e-postmarknadsföring. Detta gör att användare kan rikta in sig på mottagare efter beteende, preferenser och geografisk plats."
    Read more...
  • "Marknadsförare kan dra fördel av avancerad målgruppssegmentering för att höja e-postmarknadsförings relevans och resultat."
    Read more...
  • "Ett nytt verktyg kan hjälpa varumärken att bättre ta till vara kundinformation. Formulärskaparen från GetResponse, bör hjälpa varumärken att lyfta registreringarna och fördjupa segmenteringen för deras e-postlistor."
    Read more...
  • "GetResponse har lanserat en formulärskapare, ett verktyg som skapar anpassade registreringsformulär. Det har 500+ designade mallar och ett visuellt dra-och-släpp verktyg.
    Read more...
  • "Multimedia-marknadsförare kommer att älska denna. "GetResponse som levererar tjänster för e-postmarknadsföring gick ut med att de ökar (med 100 gånger) lagringsutrymmet som de erbjuder."
    Read more...
  • "GetResponse har gjort ett bra jobb med rösterna som de har som läser upp e-postmeddelanden. Marknadsförare kan för närvarande välja antingen kvinnliga eller manliga röster med ett amerikanskt eller brittiskt uttal. Snart kommer det fler språk."
    Read more...
  • "Ett nytt erbjudande från Implixs Getresponse-enhet kan komma att förändra hur marknadsförare ser på, och konsumenter lyssnar på e-post."
    Read more...
  • "För att fånga användares uppmärksamhet, sa fler än hälften av små och medelstora företag till GetResponse att de skulle fokusera på en personlig och riktad strategi under 2010."
    Read more...
  • "Mer än 90 procent av småföretag som jobbar med e-postmarknadsföring planerar att införliva sociala medier i år, medan 80 procent redan använder videor, enligt en studie som gavs ut av GetResponse som tillhör Implix."
    Read more...
  • Lyssna på Simon Grabowski - CEO för Implix och grundare av GetResponse – när han pratar med Richard Fouts, analytiker på Gartner, om vad marknadsförare gör för att skilja sig från mängden när nya kanaler ständigt dyker upp.
    Read more...
  • Nuförtiden är det inte svårt att hitta en tjänst för e-postmarknadsföring som småföretag kan kosta på sig. Men desto svårare är det att hitta en e-postmarknadsföringstjänst med ett rimligt pris som erbjuder funktioner för iPhone och integrerar med Twitter. Gå med i GetResponse.
    Read more...
  • ...Implixs applikation för e-postmarknadsföring GetResponse 6.0, som har stärkt sin integration av sociala medier, däribland GetResponse för iPhone.
    Read more...
  • E-postmeddelanden som inkluderar alternativet social spridning genererar 30 % högre klickfrekvenser än mejl utan det alternativet, enligt en färsk studie från GetResponse.
    Read more...
  • E-postmeddelanden som inkluderar alternativet social spridning genererar 30 % högre klickfrekvenser än mejl utan det alternativet, enligt en färsk studie från GetResponse.
    Read more...
  • Enligt GetResponses "rapport om e-postmarknadsföring och integration av sociala medier," var Twitter det populäraste alternativet för att dela, och ingick i 67,2% i alla sociala mejl, och Facebook som tvåa på 62,7%.
    Read more...
  • E-postmeddelanden som inkluderar alternativet social spridning genererar 30 % högre klickfrekvenser än mejl utan det alternativet – och meddelanden med tre eller fler alternativ genererar 55 % högre CTR, enligt en studie från GetResponse.
    Read more...
  • Enligt en ny studie från GetResponse som levererar e-postmarknadsföring, leder minst tre alternativ till sociala medier till 55 % högre klickfrekvenser.
    Read more...
  • E-postmeddelanden med ett alternativ för social spridning genererar 30 % högre klickfrekvenser än mejl som saknar dessa alternativ. Det säger en ny undersökning från GetResponse – såväl som anekdotiska bevis för att reglerna som styr kommunikation genom e-post och social media blir alltmer suddiga.
    Read more...
  • Plattformen för e-postmarknadsföring GetResponse har lanserat den första integrerade funktionen för röst-till-tal i e-post. Det bästa? Det låter faktiskt som på riktigt.
    Read more...
  • Internetvideor är populärare än någonsin, och den ständigt växande populariteten kommer att sporra ett utökat användande av video i e-postmeddelanden i år. Detta beror på att fler återförsäljare visar konsumenter alltifrån kundutlåtanden till produktdemonstrationer, slår e-marknadsföringsföretaget Implix fast i en ny rapport.
    Read more...
  • Enligt en studie som gavs ut förra veckan av Implix, planerar 64% av marknadsförarna att använda e-post under 2010, medan endast 12 % använde det förra året.
    Read more...
  • Konsumenter kommer i år att få se ett rejält skutt för e-marknadsföringsmeddelanden som innehåller videor, med innehåll som kundutlåtanden och produktdemonstrationer, slår e-marknadsföringsföretaget Implix fast i en ny rapport.
    Read more...
  • Små till medelstora marknadsföringsföretag (SMB) använder ett personligt och beteendeinriktad tillvägagångssätt för att minska överhopade inkorgar, enligt en färsk studie från GetResponse.
    Read more...
  • En ny undersökning från Implixs GetResponse visar på att e-post kommer att växa i betydelse för småföretag under 2010.
    Read more...
  • Enligt en ny studie från Implix, planerar marknadsförare att utöka sin implementering av video.
    Read more...
  • Nya undersökningar från Implix som levererar marknadsföringstjänster visar på att amerikaner är en de grupperna i världen som är minst benägna att öppna mejl.
    Read more...
  • En ny studie från Implix visar på att e-posttröttheten och det låga intresset är framförallt ett problem bland mottagare i USA.
    Read more...
  • Amerikaner lider av "e-posttrötthet." Det är åtminstone det som går att skönja i en ny studie från Implix som levererar marknadsföringstjänster, den visar på att amerikaner är den gruppen i världen som är minst benägna att öppna mejl.
    Read more...
  • Den nuvarande öppningsfrekvensen med HTML ligger mellan 20 och 35 procent, men vi märker att Europa har bättre öppningsfrekvens. Vi tror att detta har att göra med trötthetsfaktorer i USA jämförts med konsumenter i Europa," säger Simon Grabowski, CEO för Implix.
    Read more...
  • Konsumenter öppnade fler e-postmeddelanden i marknadsföringssyfte från Europa än meddelanden från andra kontinenter, enligt en undersökning av fler än 1,65 miljarder mejl som skickats via det polska e-marknadsföringsföretaget Implix
    Read more...
  • Avvisad e-post och klagomålfrekvenser är relativt höga i USA jämfört med resten av världen, och öppningsfrekvensen är relativt låg, enligt en studie från Implix.
    Read more...
  • Implix, i ett annat exempel, visade för första gången upp sin lösning GetResponse 6.0 e-postmarknadsföring på ad:tech 2009 i början av november. Den har funktioner för integration av sociala medier, GetResponse för iPhone, kostnadsfria online-enkäter, avancerad email-analys, och produktion av videomejl, och riktar sig mot småföretag.
    Read more...
  • GetResponse verkar ha ett stort kunnande inom sociala medier. De erbjuder e-post med video och verktyg för sociala medier. Dina e-postprenumeranter kan enkelt få dina Twitter-uppdateringar via tjänsten från GetResponse. De har även funktion för AB test så att du kan testa flera mejl mot varandra och se vilket som får bäst resultat.
    Read more...
  • Implix går ut med lanseringen av GetResponse Developer Zone, utformad för att hjälpa kostnadsmedvetna företag att förbättra sin ROI på e-postmarknadsföring.
    Read more...
  • En ny plattform, GetResponse Developer Zone, som hjälper marknadsförare att integrera GetResponses e-postplattform med befintliga e-handelsplattformar, CMS- och CRM-system.
    Read more...
  • Den nyaGetResponse Developer Zone inkluderar cirka 30 API-krokar som gör det möjligt att lägga till funktioner från GetResponse till alla system som en e-handlare är beroende av, däribland databaser, innehållshanteringssystem och själva e-handelsplattformen.
    Read more...
  • Simon Grabowski grundade internetmarknadsföretaget Implix för tio år sedan då han såg ett behov för denna typ av företag i sin egen verksamhet.
    Read more...
  • Implixs grundare och CEO Simon Grabowski, har en tjänst för internetmarknadsföring: GetResponse och en av Implixs kunder ökade sitt utfall med 200 % på en vecka efter att ha använt Implixs funktion för e-postmarknadsföring med video.
    Read more...
  • Implix e-marknadsföringsplattform GetResponse 6.0 erbjuder kostnadsmedvetna företag 300 branschmallar för att få igång kampanjer.
    Read more...
  • GetResponse 6.0 är ett lätthanterat verktyg för att hantera e-postkampanjer som gör det relativt lätt att anpassa HTML-nyhetsbrev och e-posterbjudanden. Det kommer även att automatiskt uppdatera en blogg eller ett Twitter-konto med nyhetsbrevinnehåll.
    Read more...
  • Denna lansering av den populära plattformen för e-postmarknadsföring är den första som jag stött på som erbjuder ljud och videoinspelning samt integration av Twitter.
    Read more...
Contact us