Påbörja gratis provperiod

Säkerhetstips för lösenord:

  • använd minst 6 tecken
  • blanda bokstäver och nummer
  • blanda små och stora bokstäver
  • använd specialtecken (ex. @)

Lär känna några av 350,000+ kunder
som har uppnått framgång med GetResponse e-postmarknadsföring

Kunder & Partners

I dag använder 350,000+ personer jorden runt vår plattform.

Om GetResponse vore en stad skulle den vara större än Anchorage, Alaska – och mycket varmare.
Den skulle vara i samma storlek som Honolulu, Hawaii – men utan hula-dansare.

Framgångshistorier

När vår kunder får ett genombrott vill de genast berätta det för oss.
Gör dig redo för inspiration.

Fallstudie

The Residual Entrepreneur

Jag har prövat flera marknadsföringstjänster och, utan tvekan, var GetResponse rätt val för mig. Sedan jag började med GetResponse har min öppningsfrekvens förbättrats med 300 %. Fördelarna är solklara: Jag ställer in autopiloten och behöver inte gå tillbaka och titta på det igen. Listorna såväl som funktionerna växer, och processen gör precis det den är utformad för... ställ in den och gå vidare.

Men det som i slutändan verkligen vann mitt förtroende var GetResponses kundsupport. Den skiljer sig på så sätt att ni vill prata med oss Jag vet att ni faktiskt bryr er. Ni hör ofta av er och ser till att vi är nöjda. När jag ser ett mejl från er, får jag ett leende på läpparna :)

300 % högre öppningsfrekvens på 60 dagar

Videorecensioner

Inget gör oss mer nöjda än en leende kund.
Bjud dig själv på den ostoppbara entusiasmen från ett GetResponse-fan.

Kundutlåtanden

Dessa trendsättare använder GetResponses innovationer för att förvandla sin verksamhet. Här är hur de gjorde det.

Unesco
  • Noel Boivin

  • UNESCO Bangkok
Vi har valt GetResponse som plattform för vårt uppfräschade regionala nyhetsbrev och är mycket nöjda med vårt val. Med allt från ett enkelt och intuitivt gränssnitt till en effektiv och ändamålsenlig distribution, har GetResponse förenklat vår process för att skapa och distribuera nyhetsbrev och gjort det möjligt att fokusera på det viktiga – utveckla vårt innehåll. När än frågor har uppstått har vi snabbt och hjälpsamt fått hjälp med att lösa problemen av online-kundtjänsten.
Platinum Success
  • Daniel Hrebenak

  • Platinum Success
Jag har arbetat med GetResponse Enterprise i flera år och jag kan säga att det är det effektivaste verktyget för e-postmarknadsföring som du kommer att hitta. Jag hade möjligheten att pröva många olika leverantörer av e-postmarknadsförings-tjänster och GetResponse är bättre än konkurrenterna på alla bitar.

Eftersom jag skötte e-postdata för flera stora e-handelsbutiker, såg vi i vissa fall en ökning med 200 % i ROI på e-post. GetResponses verktyg tillsammans med lättanvändheten garanterar sådana resultat och finns inom räckhåll för varje marknadsförare, oavsett erfarenhet.

Supporten jag fick var enastående. Man besvarade inte bara alla mina tekniska frågor, utan jag fick branschinsikter och professionella råd av en engagerad account manager som gjorde allt för att se till att jag lyckades som e-postmarknadsförare. GetResponse är även otroligt duktiga på att implementera feedback från kunder för att förbättra plattformens funktioner och UX.

Jag kan rekommendera GetResponse till vilken e-postmarknadsförare som helst – oavsett skede. Samtidigt som nybörjare kommer att känna sig bekväma med GetResponses intuitiva och logiska UX, kommer de av oss som har en avancerad teknisk kunskap även att se hur GetResponse 360 höjer sig över mängden med alla funktioner och tänjer gränserna för vad en ESP kan göra för sina kunder.

Jag är stolt över att kunna säga att jag är en GetResponse e-postmarknadsförare och jag rekommenderar starkt GetResponse som en solkar ledare i branschen för e-posttjänster.
Scania Poland S.A.
  • Katarzyna Kobus • Communication Coordinator

  • Scania Poland S.A.
Jag har arbetat med GetResponse i många år. Deras plattform är mycket funktionell och garanterar att vi alla får tillgång till de senaste lösningarna för e-postmarknadsföring. Det jag värderar mest är deras professionella tillvägagångssätt och säkerhetskänslan som de ger oss. Dessutom är kommunikationen med vår account manager smidig och enkel, och han är alltid mycket exakt och bryr sig om detaljerna. Tack för ett sådant partnerskap, alla aktiviteter som tidigare vara svåra har nu blivit enkla och bekväma.
Dave Brody
  • Dave Guindon

  • www.interestarchitect.com
“Jag har byggt och sålt mina internetprogramvaror sedan 2002, och min främsta inkomstkälla kommer från e-postmarknadsföring. Sedan jag bytte till GetResponse har jag märkt att min öppningsfrekvens har hoppat upp till 60 % och antalet genomklickningar har ökat så mycket som 200 %. Eftersom jag är programutvecklare kan jag från egen erfarenhet säga att GetResponse har ett grymt gränssnitt som gör det superenkelt att snabbt få ut mina e-postpublikationer. Inte bara det supporten är av HÖGSTA KLASS! Faktum är att supportavdelningen kontaktar mig regelbundet för att se till att allt går bra... snacka om en helt otrolig support! VI ÄLSKAR DET! Om du ska göra en sak med din internetverksamhet i år, se då till att integrera GetResponse… du kommer garanterat inte att ångra dig!”
Brenda Cleland
  • Brenda Cleland

  • http://findtruesuccess.com
GetResponse är det ultimata systemet för att kunna spåra trafiken på din webbplats. Möjligheten att skapa mejl och attraktiva nyhetsbrev direkt i programmet är mycket praktiskt. Den lättanvända delen för att hantera autosvarare gör det mycket lätt att planera din kampanj, jag gillar särskilt kalendervyn. E-postanalysen är mycket detaljerad så du kan spåra olika aspekter av din kampanj. De har till och med webbformulär och landningssidor. Ingen som arbetar med internetmarknadsföring bör vara utan GetResponse.
Chris Towland
  • Chris Towland

  • www.ChrisTowland.com
Jag har personligen använt GetResponse i över 10 år och alltid varit imponerad av funktionerna, den höga leveransnivån och kvaliteten på kundservicen.
GetResponse har hjälpt mig med att bygga ett stort antal mycket stora och lönsamma e-postlistor för både mig själv och mina kunder.
I min verksamhet hjälper jag restauranger att bygga en stor e-postlista med kunder och blivande kunder, och jag rekommenderar alltid att de använder GetResponse eftersom jag vet att det är ett system som de kan lita på och viktigast av allt: det ger resultat.
Fernando Augusto
  • Fernando Augusto

  • www.fernando-augusto.com
Jag är en av Brasiliens mest välkända marknadsförare på webben och även en topp MLM-ledare.
GetResponse är mitt huvudsakliga och favoritsystem för att skicka mejl och hålla koll på prospekt
Det jag gillar mest med GetResponse är hur enkelt det är att skapa landningssidor och konfigurera e-postkampanjer.
Jag använder och rekommenderar GetResponse som ett professionellt verktyg!
Genecia Alluora
  • Genecia Alluora

  • GeneciaAlluora.com
GetResponse har förändrat hur jag interagerar med nya och nuvarande kunder i min verksamhet. GetResponses verktyg är praktiska och enkla, och de ger massvis med resultat.
Jag känner mig inte längre stressad angående misslyckade mejlutskick eller mejl som saknas. Innan jag började med GetResponse hade jag sömnlösa nätter då jag oroade mig över mejl som inte skickades ut, eller tekniska avbrott – detta är inte längre ett problem. Det är också viktigt att komma ihåg att du inte löser alla problem för gott med hjälp av ett sådant här verktyg. Du måste kontinuerligt arbeta med detta och lära dig dess "språk", men supporten och kunskapsbasen gör det enkelt.
Marko Huemer
  • Marko Huemer

  • www.united-branding.com
Som en marknadsföringsbyrå online specialiserar vi oss på ge våra kunder ROI. I denna process har e-postmarknadsföring en vital roll.

Vi har prövat alla möjliga leverantörer, men till slut blev valet GetResponse.


Varför?

1.) Supporten är snabb och proffsig

2.) Man lyssnar alltid på feedback från kunder 

3.) Priserna är oslagbara


Slutsats: Detta är det kundvänligaste företaget i kombination med supersmidiga autosvarare. Vi kan rekommendera denna tjänst till vem som helst som arbetar med e-postmarknadsföring och landningssidor!
Rogerio Zarattini Chebabi
  • Rogerio Zarattini Chebabi

  • www.canaladuaneiro.com.br
Jag har ett konsult- och utbildningsföretag och har prövat alla e-postmarknadsföringssystem som finns i Brasilien. Jag kunde bara nå öppningsfrekvenser på 0,1 till 0,5 %. Med GetResponse förändrades allt. Jag har uppnått öppningsfrekvenser på 10 % till 17 % – det är extraordinärt. Detta har utökat min kundbas, och min försäljning har ökat betydligt. Det är lättanvänt och bidrar till att du uppnår snabba resultat.
Ashok Grover
  • Ashok Grover

  • www.skillscape.net
Jag har alltid trott att alla e-marknadsföringstjänster var likadana tills jag prövade GetResponse, som blev ett naturligt val för mig. Den främsta anledningen till detta beslut var flexibiliteten som tjänsten ger för att designa och finjustera mina egna mallar. Faktum är att baserat på mina tidigare erfarenheter, vände jag mig till programutvecklare för att frysa en mall åt mig. Men till min överraskning, behövde jag inte den längre. Och inte bara det, med en fast mall kunde jag inte ens göra små ändringar. GetResponse har gjort mig till en fri fågel... och självklart finns det mycket mer, A/B test, autosvarare, verktyg för att skapa landningsidor, List booster, och listan fortsätter.
Alex Kiziah
  • Alex Kiziah

  • http://thebucketlistlife.com/
GetResponse är min favorittjänst för e-postmarknadsföring och den som jag rekommenderar till alla mina kunder och vänner. Jag prövade först flera andra lösningar med liknande priser, men ingen gick att jämföra med hur smidig GetResponse är. Att det är smidigt är en av huvudanledningar till varför jag fortsätter och varför jag rekommenderar tjänsten till alla. Inte ens de dyraste lösningarna där ute kan slå GetResponses smidiga och fantastiska funktioner.
Angelos Kyritsis
  • Angelos Kyritsis

  • http://www.pcsteps.gr
Jag hade använt en annan autosvarare i mer än två år innan jag gick över till GetResponse, och det var det bästa beslutet jag någonsin tagit. GetResponse har perfekt support på grekiska som är mitt modersmål, gränssnittet är intuitivt och leveransnivån är grym. Det är till och med enkelt för personer som inte är tekniskt lagda att skapa webbformulär och landningssidor. Jag fått mina listor att växa med mer än 1 500 prenumeranter sedan jag gick över till GetResponse, och jag kommer att fortsätta vara kund under överskådlig framtid. Tack för att allt.
Bruce Blaustein
  • Bruce Blaustein

  • www.CheapUSland.com
GetResponse har bidragit till att ta min verksamhet till en helt ny nivå. Nyckeln till att få min verksamhet att växa är bygga och hantera mina prenumerantlistor. GetResponse gör det så enkelt att skapa nyhetsbrev, från noll eller med hjälp av en deras många mallar som ser professionella ut. När jag är klar med ett nyhetsbrev kan jag skicka det på en gång eller planera in det för framtiden, till och med när jag sover. Jag kan skicka ett nyhetsbrev till hela min lista eller bara välja ut en grupp. Sedan jag började med GetResponse är jag inte längre flaggad av min ISP för att jag skickar massmejl. Det ska bli spännande att pröva deras nya verktyg för skapa landningssidor. De har även ett grymt supportteam. Tack GetResponse.
Bojan Doroslovac
  • Bojan Doroslovac

  • http://MyOnlineBusinessWealth.com
Jag har använt GetResponse i mer än ett år nu. Jag har prövat andra system och i slutänden var GetResponse det effektivaste och mest lättanvända. Jag skapar mina nyhetsbrev på minuter och de ser bra och professionella ut. Det är den mest rättframma och användarvänliga tjänsten på marknaden. Priset är även mycket realistiskt och rimligt för såväl nybörjare som för erfarna användare.
Bob Lotich
  • Bob Lotich

  • http://christianpf.com
Jag har sysslat med e-postmarknadsföring i över sex år och prövat tre andra stora tjänster för e-postmarknadsföring. Jag har haft stora problem med kundsupporten hos andra företag (bland annat ett som inte hade telefonsupport), och därför bestämde jag mig för att pröva GetResponse på grund av deras goda servicerykte. Jag har nu kontaktat GetResponses supportteam ett dussintal gånger, och jag är övertygad om att GetResponse helt klart har den bästa kundtjänsten på marknaden.
Casey Hicks
  • Casey Hicks

  • SucceedingWithCasey.com
Ända sedan jag började med internetmarknadsföring är GetResponse den enda leverantören som jag har använt, och jag har aldrig ens behövt tänka på att byta.

Varje gång jag har haft ett problem eller en fråga, har supporten varit där för att snabbt hjälpa mig vidare.

Jag älskar deras lättanvända verktyg, och skulle rekommendera GetResponse till vem som helst som vill bygga en mejllista, såväl nybörjare som veteraner.
Cherie King
  • Cherie King

  • www.TheWorkAtHomeAdvocate.com
Jag har använt GetResponse i ÅRATAL och jag har alltid minst sagt varit nöjd med deras tjänst. Jag har prövat andra, men enligt min åsikt, går inget att jämföra med den lättanvändbarhet som GetResponse erbjuder. Och de blir bara BÄTTRE... de har alltid koll på vad som funkar just nu och erbjuder funktioner som hjälper företagare att till och med få ut mer av sina ansträngningar, såsom det nya verktyget för att skapa landningssidor, som jag ÄLSKAR! De ger ett sådant bra värde och en bra deal. Jag säger alltid till mina affärskollegor att jag alltid kommer att vara en GetResponse-tjej!
Cerj Lalonde
  • Cerj Lalonde

  • www.cerjlalonde.com
Jag har varit kund till GetResponse i nästan två år nu. Jag har prövat andra system förut, som Infusionsoft (som är så komplicerat att det är ett heltidsjobb) och AWeber som inte har lika färgglada och levande mallar. Det är vad jag gillar med GetResponse: mångsidigheten, lättanvändbarheten och de mycket levande landningsidorna och nyhetsbreven. Processen är mycket intuitiv, bland annat webbformulären och de många funktionerna som GetResponse erbjuder. Jag gillar även panelen med statistik/analys, uppdelningen av mejl med autosvarare, filtreringen av "kontakter". Dessutom är priset på tjänsten mycket konkurrenskraftigt. Men kanske det bästa med GetResponse för mig är kundtjänsten, live, på telefon, med artiga, professionella och kunniga medarbetare som tar all den tid som behövs för att lösa ett ärende – utan att man behöver vänta hur länge som helst!
Dean Bielanowski
  • Dean Bielanowski

  • http://www.pcaviator.com.au/store
Innan vi anlitade GetResponse för att hantera våra e-postmarknadsföringskampanjer, använde vi ett system som var mycket mer tidskrävande, mindre flexibelt och som resulterade i lägre svarsfrekvens från våra kunder.

Nu med GetResponse som vår primära kundkommunikation och marknadsföringsportal, ser vi hur kunderna är mer mottagliga och intresserade och köper fler produkter. Jag anser personligen att GetResponses gränssnitt är snabbare att använda än tidigare metoder, och möjligheten att schemalägga mejl har betytt att vi kan hålla kontakten med kunder och hålla dem uppdaterade sju dagar i veckan utan att behöva producera mejl på helgerna – då vi hellre är med familjen.

Sedan vi började med GetResponse har vi märkt av stigande försäljningssiffror och vi lägger mycket mindre tid på att hantera vår prenumerantbas, då systemet gör det möjligt för våra kunder att hantera sina egna registreringar på e-postlistan.

Även om inget e-postmarknadsföringssystem är perfekt, anser vi att GetResponse är ett av de pålitligaste och innovativa systemen som just nu finns tillgängliga, och de verkar konstant lägga till nya, och förbättra befintliga funktioner.

Överlag har vi märkt att GetResponse har bidragit till att öka vår produktförsäljning, samtidigt som vi upprätthåller en professionell image i vår e-postkommunikation – och allt detta med mindre arbete. En annan stor fördel är att vi även kan göra allt detta på mobilenheter. Nu är det slut på att vara låst vi datorn på kontoret.
Dan Kidd
  • Dan Kidd

  • dankidd.ru
Jag har använt GetResponse i flera år. Jag är så nöjd med tjänsten att jag aktivt rekommenderar och marknadsför den. Som ett resultat har GetResponse blivit en av de populäraste tjänsterna på den ryska marknaden. Men... låt mig vara specifik och prata om vad jag verkligen gillar med GetResponse:

1. Kvalitet. GetResponse fungerar perfekt. Alla nyhetsbrev levereras perfekt.
2. Utmärkt användbarhet. Jag känner inte till någon annan tjänst för e-postmarknadsföring (men jag har prövat massvis) som är så lättanvänd.
3. Support. Det finns inte mycket att säga om supporten – den är helt enkelt av första klass. Alla problem, misstag (även från min sida) löses mycket snabbt. Supporten förstår dig snabbt (även om jag inte talar engelska som modersmål) och de engagerar sig i dina problem och hjälper dig alltid.

Dessa tre huvudsakliga fördelar har gjort att GetResponse är den bästa tjänsten för mig. För att inte nämna de ökade inkomsterna som jag kunnat njuta av när jag arbetat med GetResponse.
Felipe Restrepo Z.
  • Felipe Restrepo Z.

  • ClickSimil Corp. : http://clicksimil.com
Låt mig hålla det enkelt... GetResponse förändrade hur jag jobbar med e-postmarknadsföring. Missförstå mig inte, jag har använt massor med kända plattformar för e-postmarknadsföring, men GetResponse har mycket fler inbyggda funktioner: A/B-test och kraftfull segmentering; den typ av saker som en avancerad marknadsförare behöver använda och som kostar massor på andra plattformar. Jag ska inte ens prata om leveransnivån, för den är helt enkelt fantastisk. Tack till er alla!
Greg Jeffries
  • Greg Jeffries

  • http://www.imsource.org
GetResponse är enligt min åsikt den mest kostnadseffektiva och lättanvända lösningen för autosvarare som finns där ute. Den är utmärkt för dem som är nya inför e-postmarknadsföring, men den är även fylld med flera funktioner för den mer avancerade användaren. Det är vad jag använder och vad jag rekommenderar till vem som helst som vill bygga en e-postlista.
Henry Diaz
  • Henry Diaz

  • www.steppingintofreedom.net
Under tiden som jag jobbat online har jag haft möjligheten att pröva tre olika autosvarartjänster. Jag behövde inte pröva en fjärde eftersom jag förälskade mig i den tredje som jag prövade – GetResponse! Varför valde jag deras tjänst och varför fortsätter jag med dem? Eftersom KVALITETEN är enastående och plattformen är smidig. Jag har inte haft problem med några buggar eller låsta skärmar (vilket jag hade med de två första autosvarartjänsterna som jag prövade).

Jag känner mig säker när jag redigerar min sändning med GetResponse. Tack vare plattformens bra och användarvänliga grafik, sparar jag tid när jag återanvänder ett meddelande, använder den som en mall eller spårar kampanjens resultat.

Priset är mer än rimligt för någon som precis startat upp. Slutligen är supportteamet alltid där när jag behöver dem och är mycket trevliga och kunniga.
Joy Blakeney
  • Joy Blakeney

  • www.makinglifejoyful.com
Jag vill bara säga att använda GetResponse för mina verksamheter har varit perfekt! Jag lär mig att skapa grymma landningssidor och nyhetsbrev som bidrar till att marknadsföra mina verksamheter – en som livscoach och en annan som en oberoende distributör för ett företag inom direktmarknadsföring. Jag älskar kundservicen – mycket hjälpfull och svarade på ALLA mina frågor och fick igång mig igen. Ni är bäst!
Julia Proctor
  • Julia Proctor

  • www.cisinc.us
GetResponse är DET bästa e-postprogrammet enligt min åsikt. Nästan aldrig offline, GetResponse går alltid att använda för att kontakta min extra-anställda när jag har ett sista minuten-gig som behöver ett stort antal personer. Enkelt, lättanvänt och vacker grafik får mig att älska att använda tjänsten flera gånger per månad, och ibland flera gånger i veckan. Med tanke på de mycket rimliga priserna är det säkerligen den smartaste investeringen vårt företag har gjort för att vi ska hålla kontakten med våra arbetare. Vi har aldrig fått några klagomål från någon som fått ett mejl, och faktum är att jag ofta får svar omgående inom några minuter efter att jag skickat ett meddelande med GetResponse. Fortsätt att arbeta på detta sätt, så kommer vi att fortsätta med era tjänster så länge vi är verksamma.
Jeremias Smith
  • Jeremias Smith

  • Smith & Associates Media
Jag har använt GetResponse under de senaste åren. Av alla mejlsystem som jag har prövat är GetResponse det mest intuitiva. Dessutom är deras kundtjänst utan tvekan den bästa – alltid tillgängliga via online-chatt, mejl eller telefon. Jag är kund för livet!
Kelly Mickiewicz
  • Kelly Mickiewicz

  • http://pregnancyworkouts.net/
När jag var ute efter en autosvarartjänst prövade jag GetResponse, och blev förälskad. Det är inte konstigt att det är den bästa e-posttjänsten som jag prövat hittills. De har till och med en 1 månad lång prova-på-version innan man köper. Autosvararfunktionen är verkligen lättanvänd och har sparat mig massa möda och besvär. När någon frågar mig vilken tjänst de ska använda, rekommenderar jag alltid GetResponse. Missa den inte om du vill öka din försäljning.
Leonardo Añez
  • Leonardo Añez

  • http://www.LeonardoAnez.com
Jag har använt GetResponse i över ett år och det är det bästa sättet att hålla kontakten med dina kunder. Det är så enkelt att använda!

Med GetResponse kunde jag sälja mina produkter och tjänster online, samtidigt som jag skapade en utmärkt relation med min målgrupp.

GetResponses autosvarare är den bästa på marknaden och kundservicen är utmärkt.
Michelle Braun
  • Michelle Braun

  • http://www.superstarcareers.com
E-post- och innehållsmarknadsföring är något nytt för mig, så jag hade massvis med frågor. Jag har varit nöjd med internetsupporten (videor, vanliga frågor, etc.). Och när jag på det sättet inte kunnat hitta informationen som jag behöver, har jag varit förtjust i de snabba svaren via livechatt, e-post och telefon. Mycket hjälpsamt!

Jag gillar också autosvararkalendern – och att jag kan dra-och-släppa meddelanden från ett datum till ett annat. Jag har visat några av mina vänner som är erfarna innehållsmarknadsförare, och de är avundsjuka!
Mario D. Silva
  • Mario D. Silva

  • www.UniversalRevelations.com
GetResponse har alltid försett mig med den bästa öppningsfrekvensen och jag har alltid tyckt att GetResponses e-postverktyg är det läckraste, snabbaste och effektivaste.

I GetResponse finns allt vi behöver för att driva en framgångsrik verksamhet: autosvarare, verktyg för att skapa landningssidor, webbformulär, enkäter, detaljerad statistik och mer.

Kundservicens live-chatt finns alltid där när jag har frågor, och knappt någon väntetid.

Vi kan dra fördel av de bästa priserna i branschen och herregud alla har ju 30 dagars fri prövotid! Inget slår GetResponse!

Tack för att ni finns för oss entreprenörer, jag älskar er GetResponse.
Phil Fogliani
  • Phil Fogliani

  • http://parentlovingcare.com
Jag har använt GetResponse i ett år nu, och jag kan inte förstå hur jag överlevde utan dem innan. Jag har använt andra liknande program, men inget av dem går att jämföra med GetResponse. När jag först började visste jag inte ens hur man skickade ett enkelt nyhetsbrev, och såklart inte hur man använde de många andra bra funktionerna heller. Men jag kom igång på nolltid med de lättförståeliga självhandledningarna. Nu har jag flera olika listor som jag skickar till varje dag. Det har hjälpt mig att få min verksamhet att växa och nå fler personer. Jag rekommenderar verkligen denna utmärkta tjänst till vem som helst som vill få sin verksamhet att växa.
Paulo Santoro
  • Paulo Santoro

  • www.paulosantoro.com
Jag är en skribent från Brasilien, och i GetResponse fann jag en perfekt partner i jakten på mitt största mål: att hålla kontakten med mina läsare. Jag har prövat andra sajter, men GetResponse erbjuder en utmärkt tjänst för ett bra pris. Med e-postverktyget kan jag skapa mycket snygga meddelanden, vilket är min favoritfunktion på sidan. Jag kan enkelt placera bilder, fält och text där jag vill se dem. Jag håller koll på läsarna, jag ställer in autosvarare, jag kan skicka gamla meddelanden på nytt... och jag får omgående hjälp via chatt när det behövs. Jag kan ärligt talat inte be om mer.
Pavel Tolpezhnikov
  • Pavel Tolpezhnikov

  • www.paveltolpezhnikov.com
Jag började med GetResponse för tre år sedan, och jag gillade den genomtänkta tjänstens funktionalitet och pålitlighet. Jag började att använda den mer och mer, och började även rekommendera den till mina kunder. Det är en pålitlig, smidig och bekväm lösning för e-postmarknadsföring – och en mycket viktig del i internetaffärsvärlden. Enligt min åsikt är GetResponse den bästa lösningen på marknaden. Dessutom nu när tjänsten finns på ryska, är jag nöjd med att mina rekommendationer om att förbättra översättningarna och tjänsten i sin helhet uppmärksammas och implementeras omgående.
Rodrigo Claudio
  • Rodrigo Claudio

  • www.rodrigoclaudio.com
Som idrottslärare i Brasilien, kan jag ärligt talat tacka GetResponse för den extrainkomsten som jag får in via e-postmarknadsföring.

Jag kan sammanfatta GetResponse och deras kundservice på tre sätt: snabb, effektiv och 24 timmar. Men i ärlighetens namn har jag endast behövt internetsupport två gånger eftersom kontot är så lättnavigerat.

Introduktionen av det nya verktyget för att skapa landningssidor har även hjälpt mig när jag behövde det som mest. Jag behövde en sida för ett webbseminarium och ville inte skapa en sida på min webbplats för det. Men jag morskade snabbt till när jag insåg att på mindre än 10 minuter och med några klick kunde jag skapa en, och utan att behöva krångla med HTML-kod.

Tack GetResponse för att ni erbjuder mig en utmärkt tjänst till ett vrakpris.
Roy Fielding
  • Roy Fielding

  • http://mentoringformarketers.com
Om du är ute efter en pålitlig autosvarartjänst med alla extrafunktioner som du någonsin kan begära, behöver du inte söka efter mer än GetResponse... alla funktioner på en plats, allt du behöver för att behärska dagens listbyggande. Deras integration av API och Facebook är också på toppnivå!
Regina Luffey
  • Regina Luffey

  • www.wildeflower.com
Jag har använt GetResponse i ungefär sex månader. Jag började med en provversion och upptäckte att den var mycket mer användarvänlig än en del andra program för e-postmarknadsföring. Jag avslutade min prenumeration hos min dåvarande leverantör. Jag bytte till GetResponse och har aldrig tittat tillbaka. GetResponse har visat sig kunna tillmötesgå alla mina e-postmarknadsföringsbehov. De erbjuder nu landningssidor för att hjälpa till med listbyggandet till min verksamhet. Jag har nu fler än 400 medlemmar i min e-postlista och GetResponse har kunnat ge mig support på varje steg på vägen till att skapa inbjudande och vackra mejl till min kundbas. Tack GetResponse. Tack för att ni gör det enkelt att få min verksamhet att växa, och att få ut mitt budskap med den där personliga tonen som jag vill ge mina kunder.
Shirley George Frazier
  • Shirley George Frazier

  • http://GiftBasketBusiness.com
Att göra affärer är fyllt med komplikationer. Det sista jag behöver är en inlärningskurva för att förstå hur jag ska kontakta kunder som vill ha information om produkter och tjänster.

När jag bytte från en annan e-postmarknadsföringstjänst till GetResponse, var inlärningskurvan en rak linje.

GetResponse gör vad ett program för e-postmarknadsföring och -hantering ska göra: göra processen enkel och effektiv på kortare tid.

Om jag har ett problem eller en fråga, har kundservice svaret och förblir online tills det är löst.

Som en framgångsrik entreprenör har jag mycket på gång. GetResponses tjänst gör det möjligt för mig att enkelt nå min målgrupp, utan komplikationer.
Tom Kane
  • Tom Kane

  • http://letsgomobile.club
Efter att ha testat flera olika lösningar för e-postmarknadsföring, såväl engelskspråkiga som tyska, valde jag GetResponse.

Det som övertygade mig var hur enkelt det är att använda och deras flerspråkiga plattform. Jag arbetar både på engelskspråkiga, tyska marknader, och dessutom i Brasilien. På grund av detta behöver jag en lösning för e-postmarknadsföring som inkluderar alla dessa språk, och enligt mig gör väldigt få det.

Jag har även blivit övertygad av den smidiga integrationen av GetResponse i exempelvis WordPress och Optimize Press. För mig är GetResponse ett ovärderligt verktyg i mitt dagliga arbete som internetmarknadsförare
Winter Green
  • Winter Green

  • www.birthingbetter.com
Jag är chef för en stiftelse för välgörande ändamål på Nya Zeeland som heter Common Knowledge. Vår stiftelse har sålt Birthing Better med multimedia-resursen The Pink Kit Method® på internet sedan år 2000. Vi använde AWeber under många år, men det var helt enkelt inte möjligt att skapa landningssidor, nyhetsbrev, enkäter och till och med att modifiera webbformulär. I början av 2014 upptäckte jag Warrior Forum och frågade vilken programvara de använde för att skapa landningssidor osv. Inte en enda nämnde GetResponse. Jag utforskade ALLA alternativ och inget passade mig. Ärligt talat så vet jag inte hur jag stötte på GetResponse, men den kostnadsfria 30-dagars versionen var verkligen en ljuspunkt. GetResponse erbjöd mer än vad jag hade hoppats på. Jag kan inte säga tillräckligt bra saker om vad GetResponse erbjuder när det gäller mallar, designer och lättanvändbarhet... det är briljant. Och det finns mer. De ger ideella organisationer en generös rabatt, något som ingen annan tjänst gör, och deras support är fantastisk. Vem ni än är där på GetResponse, ska ni veta hur tacksam denna lilla välgörenhetsorganisation är!
Aisha Williams
  • Aisha Williams

  • RE e-Broker
"Jag gick över till GetResponse från en konkurrents plattform och jag älskar systemet. Plattformen är mycket mer användarvänlig och lättanvänd. Jag vill bara tacka för att ni gjorde en uppföljning under provtiden och för att ni ger en utmärkt service, (tyvärr fick jag inte samma service från er konkurrent).

Eftersom jag är så nöjd med GetResponse kommer jag att uppgradera till betaltjänsten… och jag är säker på att jag kommer att få samma service som hittills. Jag vill tacka Jacob för allt, och jag hoppas att han kommer att fortsätta vara min kontoansvarige."
Laura Seabrook
  • Laura Seabrook

  • www.lauraseabrook.com
"Kundservicen är fantastisk! Jag uppskattade verkligen att de ringde efter att jag gick med bara för att berätta att de finns där om jag behöver hjälp. Och de håller vad de lovar. Med hjälp av livechatten som finns dygnet om, året om kan jag när som helst kontakta dem, och de står alltid till tjänst."
Jenish Pandya
  • Jenish Pandya

  • http://jenishpandya.com
"Jag har använt GetResponse i över ett år nu och jag älskar det verkligen. Det som var avgörande för mig var chattsupporten som är öppen dygnet om, året om. Det underlättar verkligen till att snabbt och enkelt få svar på dina frågor. Det är extremt hjälpsamt när du vill lösa något som egentligen är jätteenkelt, och när det helt enkelt inte går att vänta en eller två dagar på ett svar via mejl. De är även aktiva på sociala medier (Facebook och Twitter), så det är lätt att få tag i dem, även utanför GetResponse. Som ingenjör uppskattar jag verkligen bra produkter och deras front-end fick mig att häpna. Det är nästan som ett spel för barn. De har skapat ett dra-och-släpp system som gör livet enkelt, och det är mycket praktiskt om du inte är alltför teknisk av dig. En annan cool funktion är Förhandsgranskning av inkorgen. Med den kan du se exakt hur ett mejl kommer att se ut på läsarens skärm, med hänsyn till e-postklient, webbläsare, operativsystem och enhet. Så om du inte har en autosvarartjänst eller funderar på att byta från den du har, då är det värt att ge GetResponse en chans."
Michael Simpson Jr
  • Michael Simpson Jr.

  • theresidualentrepreneur.com
“Jag måste säga att det var ett nära lopp mellan GetResponse och Aweber. Men i slutändan tog GetResponse hem det. Det bästa är att du kan göra mejlen personliga och anpassa dem efter ett mål. När någon exempelvis registrerar sig för mitt nyhetsbrev, får de omgående ett välkomstbrev. Några dagar senare får de regelbundna (veckovis) meddelanden som hjälper dem att få sin internetverksamhet att växa. Och den kostnadsfria provversionen... GetResponse fick mig att tappa hakan. Inget kreditkort... ingen obligatorisk information... bara en genuin och ärlig 30 dagars provperiod. Men det som verkligen vann mitt förtroende var kundsupporten. Den skiljer sig på så sätt att ni vill prata med oss. Jag vet att ni faktiskt bryr er. Jag får ett leende på läpparna när jag ser ett mejl från er :).”
Vivian Lou
  • Vivian Lou

  • www.shoppingononline.com
“Jag har använt GetResponse i över tre år och måste säga att det är den bästa tjänsten jag använt hittills. Jämfört med andra e-marknadsföringsverktyg är GetResponse mycket lättanvänt och kostnadseffektivt. Efter att vi flyttat hela vår e-postmarknadsföring till GetResponse, förbättrades våra öppningsfrekvenser med 30 % och CTR med 50 %. GetResponse hjälpte mig att skapa flera kampanjer som når alla mina kunder med relevant innehåll. Jag kan varmt rekommendera dem till alla som vill lyfta sin försäljning genom att öka e-postmarknadsföringens räckvidd och göra befintliga kunder lojala.”
Cory Boatright
  • Cory Boatright

  • realestateservant.com, CoryBoatright.com
“När vi började känna av problem med leveransförmågan med vår tidigare leverantör, var vi tvungna att leta efter andra alternativ. Vi tittade på de tillgängliga "toppalternativen", och bestämde oss för GetResponse Enterprise (dedicerad server). Gränssnittet är det mest intuitiva som vårt team har sett. Vi imponerades av möjligheterna att "på språng" skapa otroligt snygga e-postmallar. Men det som övertygade oss var möjligheten att A/B testa alla delar i mejlen. Efter att vi börjat använda GetResponse Enterprise, hade vi inte längre behov av många andra tjänster och avbeställde dem. Vi såg hur leveransförmågan förbättrades betydligt, och öppningsfrekvensen gick genom taket. Jag kan verkligen rekommendera att arbeta med GetResponse Enterprise-teamet. Vi har en särskild kontaktperson och får en personlig "premium"-service istället för att bara vara ett "ärende i mängden" som med vår tidigare leverantör. Kom ihåg... att stå till tjänst, Cory Boatright”
Ram Shengale
  • Ram Shengale

  • gyantastic.com
“Jag tycker att GetResponse är en av de bästa leverantörerna av e-postmarknadsföring som finns där ute. Det finns många alternativ på marknaden, som AWeber och Mail Chimp. Men jag tycker att GetResponse är mycket bättre. Jag har nu använt GR i 10 månader, och allt har gått otroligt smidigt. Jag kommer absolut att bli kvar. De ger en 30-dagars fri provversion med alla funktioner, och det krävs inget kreditkort. Så det är 100 % säkert att pröva. Deras grymma kundservice får mig att häpna. Alla kundservicemedarbetare som jag varit i kontakt med är kompetenta, pålästa och, framförallt, hjälpsamma. Det är ovanligt nuförtiden.”
Kenneth Hart
  • Kenneth Hart

  • www.thirstyswagman.com
“Bytet till GetResponse är ett av de bästa besluten jag tagit. Det är briljant, så lättanvänt och supporten är utmärkt! Det som jag gillar bäst är hur enkelt det är att skapa nyhetsbrev och landningssidor anpassade efter mobiler. Jag kan verkligen rekommendera GetResponse till alla som på ett effektivt sätt vill väcka sin målgrupps uppmärksamhet.”
Wilson Lau
  • Wilson Lau

  • www.fullsuccessmanifesto.com
“GetResponse är unika med sitt lättanvända e-postverktyg som har en dra-och-släpp funktion. Det är mycket mer intuitivt jämfört med andra plattformar för e-postmarknadsföring som jag använt. Nu tar det bara två minuter att skapa ett nyhetsbrev. Det ger mig tid över till att fokusera på webbutveckling och egna marknadsföringsstrategier. Sedan jag började använda GetResponse har mina mejls frekvens för genomklickningar förbättrats med 230 % – och det får ett direkt genomslag på min försäljning.”
Konsti
  • Konsti

  • www.coachdrague.com
"Bästa GetResponse Team, ett kort mejl för att uttrycka min tacksamhet. Jag har fyra års erfarenhet av internetmarknadsföring. Och jag har lagt massvis med pengar på olika internettjänster. Ja, GetResponse! Flera gånger har jag verkligen gått igång på er tjänst! Detta är anledningen. GetResponse är så enkelt att använda. Det är så intuitivt, enkelt och mycket EFFEKTIVT. Ofta när du prövar något nytt påbörjar du en ny inlärningskurva. Men med er... Kunde jag börja på en gång. Och om jag behöver veta något, då går jag till det innehållsrika biblioteket med handledningar. Och om jag har ytterligare frågor, får jag hjälp från er kundservice... på en gång. Låt mig ge ett exempel på vad jag menar med effektivt. Jag skriver ett nyhetsbrev och när skrivandet är klart, skickas nyhetsbrevet ut 60 sekunder senare till ett riktat segment. Hur snabbt och enkelt är inte det! Ert uppföljningssystem motsvarar bokstavligen ett passivt inkomstsystem. Jag har en uppföljningssekvens inprogrammerad för var fjärde månad. Du registrerar dig i dag. Så kommer du att få mina uppföljningar om fyra månader. Och det är bara början. Jag lägger allt eftersom till fler och fler uppföljningar tills jag når mitt systems gräns. Problemet är... Det finns ingen gräns! Kan du tänka dig vad som skulle hända om du hade uppföljningar programmerade för ett år? 2 år? 3 år? Du skulle kunna gå på semester i 3 år, och ditt system kommer att fortsätta tjäna pengar! Er avancerade segmenteringsfunktion gör det möjligt för mig att lyfta mina öppnings och klickfrekvenser rejält. Ibland så mycket som 50 %! Gissa vad det innebär... 50 % mer trafik... 50 % mer utfall... 50 % mer inkomster! Er kundservice är en av de bästa. Mycket vänlig, professionell, effektiv och... SNABB! Om ni inte kan lösa mina problem omgående, då löser ni dem på mindre än 24 timmar. Men för det mesta löser ni dem omedelbart. Ingen stress... Ingen friktion... Endast förtroende samt lugn och ro. Ni lyssnar även på oss, era kunder. När ni skapar något nytt frågor ni efter vår åsikt. Och jag gillar verkligen det kundinriktade tillvägagångssättet, eftersom det får oss att känna oss säkra (vi tas hand om) och viktigast av allt, det tillfredsställer våra behov och det vi vill ha. Och låt oss vara ärliga. Ni har även några svaga sidor. Vem har inte det? Men de svaga punkterna är små. De är små grejer som inte har någon större betydelse (om du är en resultatdriven marknadsförare som jag, då har inte småsaker någon betydelse). Det bästa är att ni känner till er svaga punkter, ni frågar vad vi tycker och ni tar hand om dem... snabbt! Ni har bevisat det om och om igen. Och ni fortsätter att göra det. Ni fortsätter att förbättras! Ni fortsätter att förbluffa mig! I ett nötskal, inte bara ur en teknisk OCH mänsklig synpunkt, ni är inte bara effektiva... utan KOMPETENTA! Ni är HELT KLART den bästa interneterfarenheten som jag har haft! Kredd till GetResponse-teamet och återigen tack"
Peter King
  • Peter King

  • www.mediaserverreviews.com
"Nyligen använde jag GetResponses guide till webbformulär för att skapa ett opt-in-formulär på min webbplats http://mediaserverreviews.com. Det var en lätt match att använda och på bara några minuter hade jag ett nytt formulär installerat. En annan stark funktion som GetResponse har är området med videohandledningar. Då och då när jag är osäker på hur jag ska göra något går jag dit och det löser alltid problemet. GetResponse är en kvalitetsprodukt med en utmärkt support. Fortsätt så."
Shen Li Lee
  • Shen-Li Lee

  • http://www.figur8.net
"Det jag älskar med GetResponse är möjligheten till ett kostnadsfritt konto för att pröva och bygga upp en lista innan din betalprenumeration startar. På det sättet får du pröva innan du köper. En annan funktion som jag verkligen gillar är att man kan länka sina blogguppdateringar till era nyhetsbrev, vilket ger prenumeranterna mervärde! På så sätt kan man automatiskt uppdatera sina prenumeranter när man har publicerat ett nytt inlägg"
Jules
  • Jules

  • http://www.moneyinayear.com
"Jag har snart använt GetResponse i ett år och jag har upplevt servicen som utmärkt. Det som får mig att häpna är det snabba svaren från kundtjänsten. Vad än problemet är får man ett snabbt svar och lösning, och det blir min blogg www.moneyinayear.com bättre av. Jag skulle rekommendera GetResponse till vilken seriös internetmarknadsförare som helst, när som helst."
Dave Alexander
  • Dave Alexander

  • http://www.justgofishin.net
"Tack för era utmärkta internetverktyg för e-postmarknadsföring! De är enkla att använda med perfekta utbildningsvideor och livechatt för att hjälpa mig med min inlärningskurva med nya produkter och funktioner. Detta är helt enkelt ett måste för en webbplats som fokuserar på att bygga sina internetcommunities."
Marc Enfroy
  • Marc Enfroy

  • http://www.MarcEnfroy.com
"GetResponse hjälper mig att fånga uppmärksamheten hos folk som älskar instrumental pianomusik och sedan att kommunicera med dem på ett enkelt och prisvärt sätt. Efter att gått igenom alla de stora aktörerna inom e-postmarknadsföring, kan jag med säkerhet säga att GetResponse ger mest för pengarna."
Glenn H. Kipps
  • Glenn H. Kipps

  • http://www.validtravel.com
"Jag har använt GetResponses autosvarare i flera år nu och varit mycket nöjd med den. Jag är även imponerad med den nya integrationen av FB och Twitter. Mitt nyhetsbrev kan nu nå fler personer och de har fått fler prenumeranter genom att de publiceras på FB och twittras. GetResponse fortsätter att förändras för att vara i takt med tiden. Jag skulle aldrig använda mig av någon annan tjänst för autosvarare. Det finns inget behov för det."
Georgette Pann
  • Georgette Pann

  • http://www.thefitnessbootcamp.com
"Jag har använt GetResponse under många år. Jag älskar hur enkelt det är att använda och uppgradera. Men framförallt, den extremt höga nivån på kundtjänsten – exceptionell och mycket viktig för att lösa problem eller bara att hjälpa kunder. Kundtjänstnivån är betydligt högre än hos någon annan tjänst som jag har prövat och ett grymt komplement till GetResponses grymma produkter och tjänster!"
Scott Bradley
  • Scott Bradley

  • Rapid Results Marketing Group LLC
"GetResponse är ett företag som jag känner och kan lita på. De ger inte bara en överlägsen support, utan de gör det även så enkelt att använda deras produkter i toppklass."
Joyce Moore
  • Joyce Moore

  • Moore Than Fitness
"Jag älskar marknadsföring med video från GetResponse. Med hjälp av videomejlens kraft tycker våra kunder att det faktiskt kändes som om det var ansikte mot ansikte när vi bad dem om något. Vårt utfall steg med 200 % på en vecka. Det är värt investeringen, jag betalar 18 USD i månaden och tjänar ungefär 300 USD per vecka per kampanj automatiskt på grund av videomejl."
William Debauchez & Team
  • William Debauchez & Team

  • ILGSystem, represent iLearning Global on 5 continents
"Vi använder uppföljningar för att hålla liv i intresset för våra erbjudanden, och videomejl för att berätta om kommande händelser. Jag får runt 50 % fler direktsvar från videomejl jämfört med vanlig e-post. Då jag själv är författare, anser jag att ord har betydelse, men när det handlar om att övertala någon om opt-in eller registreringar, slår inget video! Och videomejlen från GetResponse är inte bara för erfarna marknadsförare – vem som helst kan använda det."
Maartin Strydom
  • Maartin Strydom

  • http://www.vitalwebtools.com
"Jag häpnar helt enkelt när det gäller supportnivån och vänligheten som ´jag har upplevt. Jag kan se att detta kommer att vara en långvarig affärsrelation som förhoppningsvis kommer att ge underbara resultat."
Angela Perin
  • Angela Perin

  • http://www.safetan.com.au
"Er kundtjänst är utmärkt och mycket hjälpsam – tack. Jag har haft några frågor sedan jag började använda GetResponse, och svaren är alltid snabba, trevliga och informativa. "Fortsätt så!"
Bill Enross
  • Bill Enross

  • http://www.BillEnross.com
"Fördelarna med de nästintill ändlösa möjligheterna och flexibiliteten med GetResponse PRO har gjort att jag utöver att öka mina inkomster, även kunnat fylla min lista med genuint intresserade kunder med hjälp av PowerLeadsCampaigns. Nivån på personlig, professionell support både via mejl och telefon saknar motstycke var som helst och till vilket pris som helst.
Helaine Iris
  • Helaine Iris

  • http://www.pathofpurpose.com
"Jag är en GetResponse-användare. Jag gjorde en utförlig genomgång av priser och funktioner för att hitta en pålitlig tjänst för att automatisera mina nyhetsbrev och kundmejllistor. Jag är mycket nöjd med det som jag hittade hos GetResponse. Då även autosvararvärlden var något nytt för mig, var supportteamet hos GetResponse otroligt hjälpsamma och generösa när det gällde att få igång mig snabbt. GetResponse är enkelt och det fungerar. Nu har jag tid att fokusera på det jag gör bäst. Jag kan varmt rekommendera GetResponse."
Bill Lampton
  • Bill Lampton

  • http://www.ChampionshipCommunication.com
"Vid fler än ett tillfälle har jag fått hjälp via telefon från era kundtjänstspecialister. De är alltid trevliga, bryr sig och har tålamod. Jag känner att de är genuint intresserade av hjälpa mig. Och lika viktigt är att de tar vara på tillfället för att lära mig mer om systemet. Kolla min webbplats, så kommer ni att se att jag pratar om samt håller direktseminarier om kundvård. Er kundtjänst har gett mig flera goda exempel som jag kommer att använda i min nästa presentation, och möjligen i mitt nyhetsbrev. Från första början har jag varit nöjd med er produkt. Det är ett dubbelt nöje att få en sådan service när jag behöver den. Ni kan vara säkra på att jag rekommenderar GetResponse till mina kollegor."

Redo att ta din e-postmarknadsföring till nästa nivå?

Prova gratis