Automatisk segmentering
Sylvassa arbetsflöden för maximalt genomslag
Sylvassa arbetsflöden för maximalt genomslag
Skapa mycket personligt anpassade upplevelser. Filtrera enkelt dina kontakter baserat på anpassade data och beteenden för mycket riktade arbetsflöden för marknadsautomation så att du kan skicka innehållet de vill ha – då de vill ha det.
Maximera deras intresse och din försäljning. Med så specifik kommunikation, kommer dina prenumeranter inte att kunna motstå frestelsen.
Rikta dig mot olika prenumeranter i dina arbetsflöden genom filtret för dynamiska segment.
Skapa dynamiska segment baserat på ett ändlöst antal kombinationer som:
anpassat datafält för prenumeranter
geoplats
prenumerationsdatum
senaste meddelandedatum
deltagande i webbseminarium
närvaro i autosvararcykel
Din databas är en guldmina!
Sätt den i arbete och använd anpassade fält i dina arbetsflöden:
vänd dig till dina kontakter med personligt innehåll som bygger på deras val eller köprutiner
skapa avancerade prenumerantprofiler som bygger på deras demografik, köphistorik och beteende online
lägg till och ta bort anpassade fält när du gör personliga anpassningar
skicka ett riktat erbjudande som bygger på dina prenumeranters plats eller önskade poäng
flytta kontakter till en önskad kampanj baserat på värden för anpassade fält
tillämpa arbetsflöden som bygger på enkätsvar som sparas som anpassade fält
uppdatera dina prenumeranters profiler genom att lägga till eller ta bort anpassade fält då de går igenom ditt arbetsflöde
och mycket mer.