Påbörja gratis provperiod

Säkerhetstips för lösenord:

  • använd minst 6 tecken
  • blanda bokstäver och nummer
  • blanda små och stora bokstäver
  • använd specialtecken (ex. @)
GetResponse Sp. z o.o. behöver din e-postadress för att aktivera tjänsten. Mer information i Integritetspolicyn.

Övergiven kundvagn

KONVERTERA DE SOM ÖVERGIVIT KUNDVAGNEN TILL KUNDER OCH VINN TILLBAKA INKOMSTER.

VISSTE DU ATT?

Varje dag når två tredjedelar av de som handlar online endast nästan fram till mållinjen.

Det är för många potentiella köp som går förlorade, och alltför stora inkomster som faller bort.

E-postkampanjer riktade mot övergivna kundvagnar kan vara precis det du behöver för att vinna tillbaka din inkomster.

Id för återhämtning av kundvagn

Med GetResponse marknadsföringsautomation kan du enkelt väcka intresset till liv hos de som inte slutförde sitt köp online. Kommunicera med riktade meddelanden till de som har övergivit sina kundvagnar.

Ställ in vilken tidsram som helst som
fastställer när vagnen har övergivits.

Kör en sekvens med mejl i ditt arbetsflöde för marknadsföringsautomation för att följa upp avhoppare omgående.

Dra av poäng från de
som inte har köpt på länge.

Tilldela taggar för att inaktivera shoppare eller flytta dessa kontakter till en annan kampanj.

Välj mellan en uppsjö av villkor, åtgärder och filter för att förbättra dina kampanjers effektivitet.

Hur fungerar det?

Vi inleder tidsräkningen från att när den första produkten läggs i kundvagnen,
och om den förblir där registreras kundvagnen som övergiven efter en viss tid.

Använd våra kraftfulla e-handelsintegrationer för att ansluta din butik till GetResponse och börja dra in dina intäkter.

Uppmuntra kunder att återvända till sin kundvagn och slutföra sitt köp med tidsbesparande automationsmallar och personligt anpassade påminnelsemeddelanden. Krydda det med produktrekommendationer som kan locka dina kunder att lägga till fler produkter när de slutför sina köp.

E-handelskunder som fått flera mejl om övergivna kundvagnar är 2,4 gånger mer villiga att slutföra köpet än de som endast får ett uppföljningsmejl. (Källa: Experian, 2016)

Ute efter fler verktyg för att få din verksamhet att växa?
Se alla funktioner