
GetResponse Chats
Läs en steg-för-steg-guide om fördelarna och hur du arbetar med Chats i GetResponse.
LÄS ARTIKELN ›Chatta direkt med dina kunder – skapa mer försäljning
Skapa kontakt, engagera och stöd dina kunder online med live chat på webben.
PROVA CHATS GRATISGe dina kunder en direkt kanal för att kontakta dig och erbjud dem support i tid.
Applicera taggar och anpassade fält till dina kontakter baserat på deras chathistorik.
Aktivera direkt-chats för kunder via dina landningssidor
och mejl.
Gör det enklare att köpa från dig genom att undanröja tveksamheter i realtid.
När besökare och prenumeranter kan chatta med dig i realtid skapar du djupare kontakt och hjälper dem att konvertera snabbare.
Lägg till ett chat-fönster till din landningssida på ett klick. Chatta live med sidbesökare, även om de inte finns på din mejllista än.
Förvandla dina e-postmarknadsföringskampanjer till en personlig upplevelseför din målgrupp.
Anpassa ditt chat-fönster och -sida efter ditt varumärke och färgschema.
Aktivera asynkrona chats – skicka automatiserade frånvarosvar när du är borta och under tiden kan du följa upp chattar via mejl.
Även om du inte kan vara online dygnet runt, kan dina chats det. Live chat enligt ditt schema, och svara när du är tillbaka online.
Se till att du inte missar chansen att skapa kontakt med formulär för besökare.
Vidta åtgärder baserat på vem som chattar, vad de chattar om och hur ofta.
Läs en steg-för-steg-guide om fördelarna och hur du arbetar med Chats i GetResponse.
LÄS ARTIKELN ›I denna artikel presenterar vi de grundläggande tipsen och metoderna som hjälper dig att få ut det mesta av live chats.
LÄS ARTIKELN ›En chat eller online chat avser processen med att kommunicera över internet, det är vanligtvis textbaserat och sker i realtid.
GetResponse Chats är en lösning som ger dig möjlighet att sköta sådan kommunikation med din målgrupp direkt från din webbplats, landningssida eller e-post.
Användaren behöver bara klicka på din länk, knapp eller uppmana, och detta kommer att öppna ett chatfönster där du kan inleda samtalet via ditt varumärke.
1. Chats kan öka din konverteringsfrekvens. Genom att erbjuda ett direkt kommunikationssätt kan du besvara alla typer av frågor och överbrygga eventuella tveksamheter som potentiella kunder kan ha innan de gör sin första beställning.
2. Chats kan öka din prenumerationsfrekvens. Du kan använda en live chat-funktion för att be din målgrupp om deras kontaktuppgifter för att hålla kontakten efter samtalet.
3. Chats hjälper dig att skapa en mer personligt anpassad upplevelse för din målgrupp. Ett samtal i realtid är det absolut bästa sättet att bygga starkare relationer med din målgrupp och göra dem till förespråkare av ditt varumärke. Det kan till och med ske på språng. GetResponse Chats-lösning erbjuder en mobil app som gör att du kan hålla kontakten oavsett var du befinner dig.
Live chats är alla online-samtal som utförs av en människa. Vanligtvis inleds de av kunder eller prospekt, och chattar kan startas via webbplatser, mejl eller andra typer av marknadsföringskanaler.
Den huvudsakliga fördelen med live chats är funktionen de fyller för att bygga starka och långvariga relationer. Live chats tillför en mänsklig touch till webbsamtal och därför engagerar de mer och ger mer kvalitativ support
Det finns två typer av chats: