Påbörja gratis provperiod

Säkerhetstips för lösenord:

  • använd minst 6 tecken
  • blanda bokstäver och nummer
  • blanda små och stora bokstäver
  • använd specialtecken (ex. @)
GetResponse Sp. z o.o. behöver din e-postadress för att aktivera tjänsten. Mer information i Integritetspolicyn.

A/B-test

Få det rätt och få – fler öppningar, klick och försäljning!

Vilken ämnesrad öppnas mest? Vilken uppmaning till åtgärd genererar flest klick?
Testa, analysera och justera din mejl enkelt för bästa resultat.

Intuitiv konfiguration

A/B-tester är integrerade i e-postinställningarna
och är redo att konfigureras med några få
klick. Det går nästintill automatiskt.

Vad som helst kan testas

Innehåll, ämnesrad, frånfält, tid på dagen veckodag – skapa upp till 5 versioner av vilken som helst av dessa element för att hitta den bästa strategin.

Dela upp mottagare

Det har aldrig varit enklare att dela upp din lista i testsegment. Du kan köra A/B-tester med upp till 50 procent av alla prenumeranter – och allt definieras med ett praktiskt skjutreglage.

Resultat på en gång

Du behöver bara gå till din nyhetsbrevlista för detaljerade uppgifter om olika versioners klick, öppningar och resultat.

A/B-test för e-post är en central teknik för optimering av e-postmarknadsföring. 27,1% av marknadsförarna säger att de testar sina ämnesrader.

Det är fundamentalt med versionstester av mejl för att optimera e-postmarknadsföring. Trots det testar och optimerar inte 51% av alla e-postmarknadsförare sina mejl över huvud taget.

Ute efter fler verktyg för att få din verksamhet att växa?
Se alla funktioner